Monday, October 20, 2008

Al-Fatihah..Zahlina Abdullah ( Zana ) Dalam Kenangan..

Tanggal 13 October 2008 jam 7.35pm arwah kakak meninggalkan aku sekeluarga..arwah meninggal sbb kena lung cancer stage 4..arwah kakak sempat sambut raya n masih mampu berjalan..sebelum nie arwah ada kanser brain tumor left n right..arwah kena kanser selama 4thn.. aku kagum dgn semangat arwah yg masih mampu berjalan pakai tongkat even xlarat...arwah ada sorang anak pompuan umur 4thn..aku sempat jaga arwah masa dia bersalin,sakit kanser till dia meninggal..walaupun sedih aku redha dia pergi..xsanggup tgk dia suffer if she still alive..click at sis thirah ada pic anak arwah..to all friends thanks for coming...semoga rohnya dicucuri rahmat...Al-Fatihah utk arwah...

nie pic aku amik masa kat icu b4 pindah ke wad kanser ( pic terakhir )

pic nie aku amik masa bln june dia wat radiotherapi

arwah dua dr kiri..raya ke 4 mkn seafood kt klang..

pic masa dia belajar

this time arwah blm kawin..bdn berisi

arwah sebelum kawin..rindu ngan senyuman arwah

4 comments:

amirul usheruff dzulkarnain said...

be strong k..
ape yg paling penting skarang ni adalah perbanyak kan doa kita untuk org yg telah meninggalkan ita utk selamanya....
doa byk2...

Lynn Abdullah said...

Thanks a lot..tmrw arwah nyer besday 28years old..aku sedih dia xsempat celebrate wif us..hanya doa yg dpt aku bagi utk arwah.

macK said...

my condolences

lots of hugs and love

Lynn Abdullah said...

Thanks a lot sis..hugs!